Regulamin sklepu internetowego
INFORMACJE OGÓLNE
Właścicielem sklepu internetowego jest firma OLTF GROUP Bartosz Kowalczyk, ul. Kilińskiego 4/1, Piła 64-920, NIP: 7642630953.
- Sprzedaż odbywa się za pośrednictwem owej strony internetowej.
- Zamówienia są przyjmowane 24 godziny na dobę.
- Koniecznym warunkiem do realizacji zamówienia jest rejestracja oraz podanie danych wysyłkowych w tym także numeru telefonu i adresu e-mail.
- Wszystkie oferowane ceny są cenami brutto i zawierają wliczony podatek VAT.
- Do każdej przesyłki dołączamy paragon lub na życzenie fakturę VAT.
- Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.), konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni kalendarzowych od daty wydania towaru. W przypadku odstąpienia przez Konsumenta od umowy na zasadach opisanych powyżej, jest on zobowiązany do zwrotu produktów objętych umową, od której odstąpił. Zwrot powinien nastąpić nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy, na wskazany adres firmowy
SPOSOBY PŁATNOŚCI, KOSZTY PRZESYŁKI, CZAS REALIZACJI ZAMÓWIEŃ
- Za zakupiony w naszym sklepie internetowym towar można zapłacić w następujący sposób:
- a) bezpośredni przelew na konto sklepu – po zatwierdzeniu zakupu klient otrzyma informacje o przyjętym zleceniu. Na stronie ukażą się dane oraz numer konta, na który należy dokonać płatności.
- b) Płatność kartą kredytową, lub systemem płatności Tpay – najszybsza forma dokonania transakcji. Wszelkie płatności wykonywane tymi metodami są w pełni bezpieczne. Połączenie podczas płatności jest szyfrowane. Wybranie tej opcji płatności skutkowało będzie naliczeniem dodatkowej opłaty transakcyjnej uzależnionej od pośrednika płatności.
O wszelkich procesach związanych z zamówieniem zostaną Państwo poinformowani drogą email lub telefonicznie.
Firma OLTF GROUP nie odpowiada za dodatkowe koszty wynikające z wyboru płatności PayU, Tpay, PayPal – firm pośredniczących w dokonywaniu transakcji.
Uwaga! Aby uniknąć dodatkowych opłat wynikających z przebiegu transakcji należy wybrać wariant pod punktem a) – bezpośredni przelew na konto sklepu.
- Koszty przesyłki:
– przesyłka kurierska przy przedpłacie – koszt przesyłki – 16.00 zł.
– przesyłka kurierska za pobraniem – płatność regulowana u kuriera – koszt przesyłki – 24.00 zł.
- Czas realizacji zamówienia:
Zamówienia można składać 24 godziny na dobę. Czas realizacji zamówienia trwa w zależności od dostępności sprzętu na magazynie. Czas trwanie dostawy jest określony na stronie każdego produktu. Średni czas oczekiwania na produkt wynosi od 24h od przyjęcia zlecenia do maksymalnie 5 dni roboczych.
W przypadku dostępności towaru na magazynie wysyłka zostanie nadana najpóźniej następnego dnia roboczego, o ile wybrano opcję płatności za pobraniem, w innym przypadku wysyłka zostanie wstrzymana do czasu zaksięgowania środków na koncie sklepowym co może wydłużyć czas realizacji zamówienia.
WARUNKI GWARANCJI I REKLAMACJI
- Zakupiony u nas towar podlega 2-letniej gwarancji na warunkach stawianych ze strony producenta:
– naprawa na podstawie gwarancji nie obejmuje rzeczy, które opisane są w instrukcji obsługi lub instalacji, do wykonania owych czynności Użytkownik zobowiązuje się we własnym zakresie i na własny koszt,
– gwarancja obejmuje naprawę sprzętu o ile jego uszkodzenie wynikło podczas prawidłowej eksploatacji lub spowodowane jest defektami powstałymi w procesie produkcyjnym.
– reklamacji dokonać może tylko zamawiający.
- Formularz reklamacyjny: kliknij aby pobrać formularz
- Formularz dołącz do przesyłki wraz z reklamowanym produktem. W przesyłce powinny znajdować się poniższe dokumenty:
– wypełniony formularz reklamacyjny
– reklamowany produkt
– dowód zakupu (paragon, faktura VAT), karta gwarancyjna (jeśli została wydania), dokładny opis usterki
– dane osobowe, kontakt email lub telefoniczny
- Reklamacje, które nie będą kompletne – nie zawierające powyższych dokumentów nie zostaną zrealizowane aż do momentu ich dostarczenia.
- Przesyłkę wyślij do nas na adres:
OLTF GROUP Bartosz Kowalczyk,
Ul. Kilińskiego 4/1, Piła 64-920
z dopiskiem „Reklamacja”
- Towar, który został zakupiony w sklepie stacjonarnym należy reklamować w punkcie sklepowym w którym został zakupiony.
- Wszelkie informacje na temat reklamacji otrzymają Państwo na podany w formularzu adres email. Czas rozpatrzenia wniosku wynosi około 14 dni. Zapytania odnośnie reklamacji można kierować na adres emali: kontakt@oltf.pl.
Kontakt z działem reklamacji możliwy jest tylko i wyłącznie drogą mailową.
ZWROT I WYMIANA TOWARU
PROCES WYMIANY TOWARU:
- Należy sprawdzić czy w naszej ofercie aktualnie znajduje się dany produkt oraz rozmiar na, który ma zostać dokonana wymiana.
- Następnie złóż zamówienie nowego produktu.
- Wypełnij formularz kliknij tu aby przejść do formularza. Formularz zawiera szczegółowe informacje na temat dokonanej wymiany.
- Prześlij zakupiony u nas towar wraz z załączonymi dokumentami:
– formularz wymiany
– dowód zakupu (paragon/ faktura vat)
- Aby móc rozpocząć proces wymiany:
– zwracany towar musi być w stanie takim jakim został otrzymany.
– posiadać oryginalne metki
- Zwracany towar powinien być odpowiednio opakowany, najlepiej jeśli będzie to oryginalne opakowanie.
- Przesyłkę odeślij na nasz adres:
OLTF GROUP Bartosz Kowalczyk,
Ul. Kilińskiego 4/1, Piła 64-920
z dopiskiem „Wymiana towaru”
- Koszt wysyłki przy wymianie:
– przesyłka kurierska – koszt przesyłki – 16.00 zł.
- Koszty przesyłki oraz różnice w cenie (jeśli nowo zamawiany towar jest droższy) prosimy przelać na nasze konto bankowe. W tytule przelewu prosimy wpisać „WYRÓWNANIE ZAMÓWIENIA NR.……”
OLTF GROUP Bartosz Kowalczyk,
Ul. Kilińskiego 4/1, Piła 64-920
NIP: 7642630953
REGON: 302766814
Numer konta do wpłat: 03 1090 1320 0000 0001 1683 5255
Nasz bank: BZ WBK
- Jeśli w przeciągu 10 dni roboczych od daty zatwierdzenia zamówienia nie wpłynie przelew na pokrycie kosztów lub przelew wyrównujący daną różnicę, zamówienie zostanie anulowane a wartość za dany produkt zostanie zwrócona na konto zamawiającego.
- W przypadku gdy wymieniany towar jest tańszy od zakupionego wcześniej, różnica zostanie zwrócona w przeciągu 14 dni na konto klienta. W tym celu należy wypełnić poniższy formularz: Formularzu wymiany
- Procedura wymiany przebiega zgodnie z Regulaminem i może trwać od 7 -10 dni roboczych.
- Paczki wysyłane z towarem na nasz koszt nie będą odbierane.
- Koszt zwrotu towaru i ponownej wysyłki pokrywa kupujący.
- Towar który został zakupiony w sklepie stacjonarnym należy także wymienić w tym samym punkcie sklepowym.
PRAWO ZWROTU TOWARU
- W przypadku zawarcia umowy – kupna na odległość klient może w przeciągu 14 dni od dokonania zakupu odstąpić od umowy. W takim przypadku umowa uznawana jest za nieważną. Klient jest tym samym zwolniony z wszelkich zobowiązań. Zwracany towar powinien być w stanie nienaruszonym. Dodatkowo klient zobowiązuje się do zwrotu wszystkich otrzymanych w ramach zamówienia gratisów.
- Należy wypełnić formularz zwrotu kliknij aby pobrać formularz.
- Do przesyłki należy załączyć następujące dokumenty:
– wypełniony formularz zwrotu
– dowód zakupu lub jego kopię
- Zwracany towar musi być:
– zwracany towar musi być w stanie takim jakim został otrzymany.
– posiadać oryginalne metki
- Zwracany towar powinien być odpowiednio opakowany, najlepiej jeśli będzie to oryginalne opakowanie.
- Przesyłkę odeślij na adres:
OLTF GROUP Bartosz Kowalczyk,
Ul. Kilińskiego 4/1, Piła 64-920
z dopiskiem „ Zwrot towaru”
- Zwrot zostanie dokonany w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty otrzymania zwracanego towaru przez klienta. Zwrot środków wraz z kosztami przesyłki (w przypadku całkowitego zwrotu) klient otrzyma na wskazany rachunek bankowy. Koszt poniesiony za zwrot towaru ponosi klient.
- Paczki wysyłane z towarem na nasz koszt nie będą odbierane.
- Towar, który został zakupiony w sklepie stacjonarnym należy także zwrócić do tego samego punktu sklepowego.
RABATY I PROMOCJE
- KODY RABATOWE
Wszelkie rabaty udzielane są w sposób indywidualny.
Klient może otrzymać kartę z kodem rabatowym w wysokości 5%, 10% lub 15% zniżki.
karta rabatowa posiada indywidualny kod rabatowy przypisany tylko jednemu użytkownikowi.
Wykorzystanie i rozpowszechnianie otrzymanego kodu będzie groziło zablokowaniem kodu rabatowego a zlecenie które zostało wykonane przy użyciu kodu zostanie unieważnione.
Kodów rabatowych nie można wykorzystać przy produktach objętych promocją oraz zastawów.
Kod rabatowy może być wykorzystany wielokrotnie lub też w określonym terminie.
Firma OLTF GROUP zastrzega sobie możliwość blokady kodów promocyjnych bez podania przyczyny.
Kody promocyjne nie sumują się.
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku (Dz. U. 133 z dnia 29 października 1997 roku poz. 833.) oraz Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 133, poz. 1204).
Sklep internetowy pod powyższym adresem www chroni dane osobowe Użytkowników. Przebywanie, czytanie i dokonywanie zakupów jest równoznaczne z akceptacją regulaminu oraz przyjętych zasad na sklepu. Akceptujesz także zasady zawarte o ochronie danych osobowych znajdującej się na tej stronie. - Portal nie sprzedaje ani nie udostępnia osobom trzecim w tym firmom, organizacjom żadnych danych osobowych czy personalnych na temat zarejestrowanych użytkowników. Jeżeli użytkownik wyrazi zgodę na otrzymywanie wiadomości z newslettera, zastrzegamy sobie prawo do wysyłania niezapowiedzianych wiadomości, w ramach których możemy wysyłać elementy reklamowe oraz promocyjne.
- Informujemy, że zgodnie z Art. 24 ustawy o ochronie danych osobowych klient ma pełne prawa wglądu, poprawiania i usunięcia swoich danych osobowych. Usunięcie konta jest możliwe poprzez kontakt za pośrednictwem poczty email: kontakt@oltf.pl
Nasz sklep internetowy zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień niniejszego Regulaminu w całości lub częściowo w każdej chwili. Zmiany w Regulaminie będą obowiązywać od momentu opublikowania. Każdorazowo po zmianie zostaną podanie informacja, kiedy nastąpiła ostatnia zmiana, a najbardziej istotne zmiany zostaną wyróżnione. Każdorazowe zalogowanie się do serwisu jest równoznaczne z akceptacją aktualnego Regulaminu. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wprowadzone zmiany, powinieneś wysłać maila do Administratora (kontakt@oltf.pl) z prośbą o skasowanie Twojego konta.